Jumaat, 20 Februari 2009

I'M HORNY-MR. X

Apa yang aku nak citer pasal MR. X ni memang mungkin perkara biasa bagi kebanyakan orang. Dia bukan selebriti tapi anak 'sumbody' dan sekarang bertaraf duda. Perkahwinan terdahulunya dengan seorang selebriti cantik. Namun kerana skandalnya dengan sorang pelakon wanita yang berwajah cantik dan berhati plastik, rumahtangganya hancur berkecai.

Rasanya ramai yang tak berkenan dengan perangai pelakon wanita tersebut. Sudahlah memporak perandakan rumahtangga orang, pelakon wanita ini khabarnya jatuh dari satu tangan ke tangan lelaki yang lain. Ramailah orang di luar sana baik peminat mahupun pihak media yang mengecam kelakuan buruk pelakon cantik itu.

Maka adalah yang berkata;

"Bbodohnya si MR.X ni. Wife dia punyalah lawa. Boleh bercerai kerana pompuan camtu".

Sebenarnya MR.X tak bodoh. Dia hanya mempergunakan pelakon cantik tu untuk seks semata-mata. Nak tahu kenapa?

Kononnya pernah satu malam MR.X ni call pelakon cantik ni.

"U..i'm horny. Plez come..."

Setelah selesai 'acara mengeluarkan peluh' itu, si pelakon cantik ni merengek pada MR.X kononnya dia kelaparan. Jawab MR.X..

"Dah-dah pergi balik. I nak 'main' dengan u je"...

Pelakon cantik tu balik tanpa sebarang perasaan. Mungkin memang itu dah jadi kerjaya keduanya selepas bidang lakonan. Terdiam aku bila mendengarkan cerita ini dari 'mata-mata gelapku itu'.

3 ulasan:

  1. hmm... macam taw je sape... anyway, i x taw citer sebena... x mau tambah dosa tp since dah dengar ni rase mcam jelik sangat kalo betol... uhhh!

    BalasPadam