Rabu, 18 Februari 2009

PASANGAN HANGAT BERCINTA AVAA & SHAHRIL

Avaa & Shahril

Cinta tak mengenal usia

Mesranya mereka..

Tidak kisah dilihat berdua


Sentiasa bersama

Seksinya Avaa...

Di satu majlis
Memang mungkin kebetulan ataupun sudah menjadi perkara biasa apabila ramai di kalangan artis wanita memilih teman lelaki dan pasangan hidup yang jauh lebih muda. Avaa Vanja pelakon cantik yang membintangi filem Kala Malam Bulan Mengambang ternyata kini bahagia bersama kekasih hatinya, Shahril.
Diakui Avaa Vanja bukanlah artis yang hipokrit macam sesetengah artis yang plastik. Avaa ternyata tidak pernah menyorokkan percintaannya dengan pemuda berusia 23 tahun itu. Biarpun berbeza usia enam tahun, semua itu tidak pernah menjadi halangan bagi Avaa dan Shahril.
Dengar khabar mereka bercadang untuk bernikah tahun hadapan. Pasangan sama cantik sama padan ini juga kalau korang nak tahu begitu aktif dengan kerja-kerja kebajikan untuk rumah anak-anak yatim. Menganggap kerja-kerja sebegitu sebagai tanggungjawab sosialnya, Avaa sememangnya tidak mahu mengulas lanjut berkenaan perkara tersebut. Apa yang pernah aku lihat, Avaa Vanja sememangnya menjadi artis kegemaran anak-anak yatim. Apa yang pasti Avaa sudah ada rumah anak yatim tetap yang menjadi tempat untuk dirinya menghulurkan bantuan.





1 ulasan:

  1. cantek kulit avaa ni kan kak...

    to avaa n bf ..moga bahgia..

    BalasPadam