Sabtu, 28 Februari 2009

APA DAH JADI DENGAN BADRUL MUHAYAT?



Ini baby pompuan..tak sure nama tapi ada Siti pada namanya

Wajah Badrul terkini

Badrul Muhayat memang satu nama yang penuh dengan kontroversi. Sewaktu zaman 'meriahnya', Badrul menjadi kegilaan ramai anak gadis di luar sana. Wajah tampannya berjaya membawa Badrul memasuki Hero Remaja di awal-awal pertandingan berprestij itu dimulakan oleh Majalah Remaja.
Dia dikaitkan dengan banyak perkara yang mengaibkan. Antaranya ditangkap berkhalwat, memukul isteri, berkahwin lagi dan perkara-perkara memalukan. Dulu pernah Badrul bercerita dia memang malu nak keluar rumah gara-gara pelbagai tanggapan serong masyarakat terhadapnya.
Kini keadaan berubah. Sesuai dengan peredaran masa, Badrul yang akan turun ke lokasi filem Mat Kilau ternyata makin berisi. Berat badannya bertambah sehingga 10kg! Kata Badrul bukan sahaja dia gembira dengan perjalanan hidupnya sekarang, tetapi kerana dia baru terjebak dalam satu program perniagaan berasaskan makanan namun berbentuk MLM ~Island Red Cafe (IRC.com)
"Saya boleh menjana pendapatan harian melalui makan, dapat baucher dan duit. Tu badan naik mendadak. Kalau siapa biasa melepak di Old Town, sebenarnya konsep pernigaan mereka sama sahaja. Tapi di IRC, kita boleh dapat duit dan menaja orang lain untuk makan dan mendapat duit juga" akui Badrul yang ditemui di Island Red Cafe, Pandan Indah.
http://www.2islandredcafe.com atau hubungi talian 012-2169286/012-6993038 untuk maklumat lanjut
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan